Lunchblogg idag...



Idag fick det bli en lunchblog, hann inte i morse... jag var uppe lika tidigt som vanligt men hade lite annat att fixa.
Efter jobbet är det fika med Sofie och inköp av lite dricka som gäller.
Sen hem och matlagning!
Sen är det ju Torsdag! Städdag!... så det är ett måste!
Baka lite bröd tror att jag ska göra med.
Wiro kommer i morgon fredag, ska bli så kul att ses igen.
På lördag är det tjejträff... ska bli vansinningt kul!



Jag har fått kallelse till marmografi, tycker det är suveränt att alla kvinnor får göra det!
Det är väldigt få saker jag skänker pengar till men Rosa Bandet och bröstcancerforskningen är en bra anledning att öppna börsen, Kika in här! precis som Barncancerfonden Kolla här!

Den 29 okober kommer det att sändas en Rosa Bandet gala från Malmö Arena i TV3. Mer info här!

Men nu är det dags att sätta fart och jobba igen!
Och det är Full fart mot fredagen!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0