Oj vad jag har längtat!



Jag har verkligen längtat att Em ska komma hem, skumt för vi har chattat och sms:at medan hon varit i Syd Afrika. Och hon har dock bara varit borta i knappt tre veckor.

Dom har haft en otrolig resa, mycket tack vare Sanna och hennes arbetsgivare Tina, som är jordbruksminister i Syd Afrika.
Dom har bott bra och gjort massor med spännande saker, bla. dykt med hajar, Valsafari, badat med pingviner, vinprovning, vanligt safari och massor andra grejor.
Men jag måste säga att det känns skönt att dom är hemma.
Pratade med henne i går kväll när dom kommit på svensk mark :)
Och Idag kommer dom hit på middag ... blir Kyckling i balsamsås och ljummen bönsallad och till dessert Äpplecheesecake.

Gick upp tidigt idag, Chris skulle iväg med Christer Hamilton och jaga och jag hade bestämt mig för att baka bröd :)
  
Innan jäsning                Efter jäsning              Bakade :)


För en stund sedan fick vi äntligen tummarna loss och satte upp mina hyller jag köpt!
Jag blev jätte nöjd :)



Nu håller jag på att tvätta (ovanligt va?) och väntar bara på att Em, Natti och Macce ska komma.
Men nu är det kaffe dags och en stund på soffan med Liza Marklund :P:P
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0