Vaknade...snorig...



Blää... är det min tur nu, fått lite hosta men inte så mycket men är sååå snorig!
Jag hatar att vara förkyld och krasslig!
Har varken tid eller lust att bli dålig!
Chris ska tillbaka till läkaren idag... kan det va grisaflunsan han har??
Återstår att se! Eftersom inga andra prover visat något!

Längtar....till:


Biljetter är fixade till nästa veckan Då ska vi gå och se Patriks Combo på Konserthuset i Kristianstad 19,00 den 20/10. Biljettpris 170kr
Ni har väl med fixat biljetter? Annars fixa det här! 

Ska bli sååå kul att se dem igen, dock llite udda att se dem på konserthuset :)
Så Patrik, Fredrik och Anders!  Vi ses på tisdag :P

Snart dags att jobba, ska åka bil idag, ska jag måste inom stan och handla efter jobbet!
Massor med frukt, går åt som smör i solen här! Hoppas någon c-vitamin fastnar i kroppen på oss.


Fick en glad nyhet med, vi går upp och jobbar 80% från och med November... hoppas på 100% i januari, håller tummarna!

Sen måste ni bara läsa vad en av killarna på jobbet gjorde... hahaha...fast på sin fritid :P
Philip, du är klantig :P  KOLLA HÄR! 

Men nu är det dags att fixa sista, ha en toppen dag!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig och ta hand om Philip på jobbet :), kram Anna

2009-10-15 @ 07:08:56
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicka

USCH O FY för fökyldningar!!! Hoppas frukten hjälper,,, men du vaför ska ni upp i tid för DU gör jobbet på 75% som ska göras på 100%!!! HMMMMMMM VA VAVAför gö dem på di visse??

KJAMEN KOMPIS!!!

2009-10-15 @ 07:30:05
Postat av: Petra

Hej Maya



Inte kul med förkylning men svårt att undvika då ens käresta eller barn är sjuka. Det får man liksom på köpet, hehe...



Hoppas det går över så du kan njuta av det du ska på nästa vecka.

Ja du, jag läste ju det igår om killen på jobbet, sån himla otur.



Ta det nu lugnt och friskna till framför brasan med massa c-vitaminer. Själv dricker jag färsk nyponsoppa (Arlas) som aldrig förr. Riktigt gott faktiskt. Ibland undrar man varför man är så inrutad i gamla mönster och inte testar nåt annat.

Det är MASSOR av c-vitaminer. En viss klinik fick mig att dricka det, hihi...



Kram på dig

2009-10-15 @ 14:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0