Var kommer den ifrån.....




Tvätten alltså!
Gillar när min tvättkorg är tom!

I alla fall halvfull :P Och inte när där det är ett helt berg av tvätt i badrummet!
Verkar som alla har samma problem, jag kan förstå att det var mycket tvätt när vi var 3 tjejer och en kille, men nu när Em flyttat borde det vara mindre tvätt... man ack NEJ! snarare tvärtom!

Idag var jag på stan och tog en fika med Sofie innan jag skulle hem, mysigt!
Men vad händer när jag kommer hem... jo... tvättdags... och eftersom jag bor i hus kan jag inte göra som när jag bodde i lägenhet och tvätta undan och få allt torrt på ett huj!
Åhh vad jag gillade det! Tråkigt...jo... men så nice med all tvätt GONE!

Nu har jag tvättat 3 maskiner och den 4:de är på G... sen läggdags... och då har jag bara 3+2 (ren bäddning) maskiner kvar! som jag ska köra i morgon!
 


Tjingeling & Natti natti....


Kommentarer
Postat av: Kicka

A never ending story!!! UGH!!

2009-10-10 @ 08:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0