Beställt....

Vad läser ni för något?

Jag beställt två nya böcker, vi gillar ju läsa Liza Marklund både jag och Chris!
Så det blev En plats i solen  och sen har jag läst Janet Evanovich böcker i några år och bara älskar dem så det blev nummer 12 i serien om Stefanine Plum, the bounty hunter.
Boken heter Skuggat Byte .

Jag har nyligen läst ut boken jag fick i Present av mina rara vänner Stefan och Linda :) Tack!
Karin Wahlbers bok Ett fruset liv, den var kanon bra.  
Idag började jag läsa en sann bok om styckmordet i Halmstad.  Det är Lennart Norén som skrivet om sin son!
har bara hunnit läsa några sidor i dag på bussen till och från jobbet, men på hemvägen kunde jag inte hålla tårarna tillbaka, det är fruktansvärt! 
Läs den! Lite svårare att läsa när man vet att det är sant!
  

Annars så ÄLSKAR jag deckare :P
Tjingeling


 


Kommentarer
Postat av: Linda

Så roligt att den var bra! Jag har den ju själv, men har inte läst den än. Vet inte ens i vilken karong den ligger, har ju inte packat upp så många böcker än...

2009-09-01 @ 21:37:44
Postat av: Annika

Böcker är ett underbart sätt att fly verkligheten. Eftersom jag inte har ro i kroppen till att läsa så mycket så tar jag hjälp av ljudböcker, suveränt!



Hoppas du haft en trevlig dag!

2009-09-01 @ 21:58:36
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0