Pannkaks frukost!


God morgon!
Jisses vad härligt och vakna och känna sig så här glad!

Solen skiner ..nice!
Kaffet doftra ljuvligt... Frukost ihop med Natalie... nice! (nybakade pannkakor ska hon få när jag väcker henne strax!)
Spendera dagen med Natalie ...Stranpromenad ska vi ta... sen en runda med Nova och Vera!
Såå härligt!

Pratat med Christians lillasyster Catharina som ska ha bebies till Jul så kul! Uträknad till Julafton :)
Vi får väl se om det blir ett litet Eva barn... hon och sambon har ju redan 3 killar!
Jag hoppas på en tjej så jag får shoppa ur söta flickkläder :)
Bara kolla på dessa Så gudomligt söta.
Sen älskar jag ju Fix kläder.
Suverän kvalité :)
Så vi får väl se vad det blir...  

Men nu ska jag väcka lillsnutta med frukost!
Tjingeling




Kommentarer
Postat av: angelica

Nämen grattis Chatarina till bäbis

2009-09-21 @ 13:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0