Åhhh,,jag vill jag vill... så himla mycket!



Åhh, vad det händer  mycket nu, massor med förställningar jag vill se, teater bio, musik… men hur ska man hinna, bjuden på tjejträffar med, men bara tackat ja till två… någon måtta får det vara, sen krockade den ena med lite andra planer jag har.

Ska försöka klämma in en fika med Janne, min kära danska väninna.

En fika med Erik, min gudson. Vill även hinna träffa Sofie lite, kanske över en lunch eller nått annat trevligt.

Ramona har jag inte hört av mig till, pinsamt… får ta tag i det med.

Och så fyller min kära väninna Eva 45 år idag! Skickat hälsning till henne J

Malmö stadsteater sätter upp Arthur Millers Häxjakten på Hipp! Vill se!

På Slaghthuset är det Ugglas revy, på Palladium är det Claes Malmberg Live… sen är det en hel hop med filmer jag vill se, bla. Surrogates, District 9, Coco Chanel, Flickan som lekte med elden, Allt för min syster… bara för att räkna upp några… sen försöker vi hitta biljetter till Patriks Combo... men inget tur än...

Dels får jag inte tiden att räcka till, och det lär ju bli hur dyrt som helst med. Synd man inte är GJORD av pengar…hihi.



Kommentarer
Postat av: Petra

Oj Maya, det är mycket nu!

Ta det lugnt och välj det som känns allra bäst!

Ja, man är ju inte gjord av pengar och man så skulle vara, så hade man inte orkat ändå.

Tänk på det och bränn dig inte.

Gör det du känner är dig närmast. Har du vänner som är vänner, så förstår dom.

Simma lugnt.

Kram

2009-09-25 @ 18:08:33
Postat av: Maya

Jag har underbara vänner som alltid finns där för mig och min familj!

Men det är snarare att JAG vill göra allt det där... men kan inte finna tiden...så nu ska jag försöka välja...hihi.

Tack för omtanken!

2009-09-26 @ 10:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0