God morgon världen!



Sovit som en prinsessa tills klockan ringde strax efter 5... snoozade ...hihi... jag är världsmästare på det!
Varit ute hos Natti och väkt henne så hon kan känna efter om hon ska gå eller inte idag!
Såg lite piggare ut i går, men bör kanske vara hemma någon dag till så hon blir riktigt bra.
Men men, lovade väcka henne så det har jag gjort.


Happy (mobilfoto)
Igår var jag hundvakt på jobbet till världens sötaste hund.. Happy! Men idag skulle hon precis som matte ha Semester... så det är jag och Kim som får kämpa resten av veckan... 2 dagar kvar till 3 dagars ledighet...nice!
Funderar på ta en tur upp till stan i eftermiddag och köpa lite blommor på torget!
Får se om jag känner för det, kunde ju passat på att handla frukt och grönsaker med där.
Betydligt billigare än ¨på Ica Kvantum och fräschare!

Snacka med Jen och Gunsan om tjej träffen med...dags att planera innan vi får för mycket på programet!

Men nu är det dags att fixa sista och cykla till bussen!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ingelapingela

God morgon Maya! Själv är jag ledig idag. Ser fram emot ännu en vädermässigt fin dag. Även helgen spås ju bli lite i sommarens tecken, vi kan ju hoppas!



Just igår skrev Eva-Katrine att hon gjort grönsakssoppa och nu idag pratar du om torget... inte utan att man strax blir sugen på en mustig soppa! Ha en bra dag Ingela

2009-09-17 @ 06:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0