Höst? Eller...



Visst känns det som lite höst i alla fall?!
Älskar när det är mörkt på morgonen så man kan tända levande ljus när man äter frukost.
Och det mörknar och blir lite kyligare på kvällen så man kan tända brasan och massa levande ljus!
Åhhh... kura ihop sig i soffan och bara va och mysa...så nice!

Börjar i alla fall bli kyligare på morgonen, snart dags för handskar när man cyklar!
Idag gick det trögt att cykla hem... motvind och fullastad cykel, skulle ju bara handla haricots verts och soltorkade tomater.
...det va ju det.. skulle bara, så slank det ner mjölk, mjöl, fläskytterfilé, falukorv, djupfrysta sommargrönsaker och jäst med!
*Suck* kommer alltid på att det där har vi slut på det där behövs med... så jag är alltid full lastad när jag ska cykla hem.

Men jag har lagat en underbart god middag i dag! Kyckling i balsamsås och ljummen bönsallad med ris... otroligt gott!

Recept kommer! Men lovat Gunsan ett sopprecept först. Och det kommer om 2 röda :P

Men nu ska jag strax gå och mysa med min sambo i soffan!
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Annika

Gud så gott!

Hösten har en viss tjusning men sommaren är ändå bäst. Jag gillar inte kylan!

Hoppas allt är bra med dig!

2009-09-07 @ 21:01:57
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0