Huvudvärk!



Usch, vaknade med huvudvärk... gillar det inte! Hit med kaffe så jag kan rätta till detm koffeinbrist förmodligen!

Annars hade jag en riktigt trevlig dag igår.
Var hemma hos Sofie i hennes mysiga hus. blev bjuden på god middag och kaffe.
Måste försöka träffas snart igen! Innan tjejträffen.

Sen var jag på Föräldramöte på Natalies skola, hela Aulan var smockfull med föräldrar. Och det är Kristianstads största Gymnasie skola, men fy vad ful den är inne.
Tråkiga färger och möbler, lågt till tak och ja... riktigt ful!

Endast den del där Natalie och dom huserar på sina raster när dom har metodkök var fräsch, den va nyrenoverad och med snygga möbler.
Roligt att få se deras lokaler. Var dom "arbetar" för det gör dom verkligen.
Skolan lagar 900portioner mat dagligen. Och eleverna deltar i detta. Inte nu när dom är ettor men sen.
Men inget går till spillo, maten säljs i skolbutiken.

Restaurangen har jag ätit på några gånger, det är tvåorna och  treorna som lagar den maten.
Det är väldigt kul i alla fall att få se allt.

Men nu är det hög tid att göra vid sig!
Tjingeling!






Kommentarer
Postat av: Anna

Morning, skickar över en kopp kaffe till dig. Ta de lugnt idag. kram

2009-09-24 @ 07:39:09
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicka

Kommer med en kopp till dig!!! med mjölk o en macka med salami o tomat???

Kul o se hur barnen har de!roligt!!



kramen

2009-09-24 @ 07:49:59
Postat av: ingelapingela

Hoppas att du får en bra dag trots huvudvärk i begynnelsen. Kanske inte så märkligt för din dag igår verkade intressant men intensiv. Du har kanske läst att både Ann och jag inspirerats av soppa och dina pannkakor. Så lever man sig alltså in i andras blogg ;)

2009-09-24 @ 08:52:38
Postat av: Petra

Aj, aj Maya, inte skönt med huvudvärk.

Kaffe brukar hjälpa, hoppas det.

Du verkar ha mycket på gång och det är ju skoj!

Men ta det lugnt ibland och var rädd om dig.

Annars kanske man biter sig själv i svansen, AJ!!!!!

Jag har gjort det ett antal gånger, hihi...

Ha en underbar dag och kram till dig från mig!

2009-09-24 @ 15:32:18
Postat av: Maya

Nja, halv bra blev det i alla fall efter massor med kaffe.

Men tror jag har lite infektion på gång i kroppen!?

Och Petra jag har varit där med.

Det är därför jag kör mina listor...

Så man inte får för många punkter på dem och att det är rimligt att hinna med :)

Tack för omtankarna från er alla :)

2009-09-25 @ 06:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0