Ledig lördag...



Jaha så var det lördag, vaknade vid 7... skönt!
Synd vi har mulet och trist väder, men iofs vi ska höst städa trädgården så regnar det inte funkar det ändå!

Nu har vi i alla fall sett första Johan Falk filmen… GSI, kanon bra! I kväll blir det nästa som heter Vapenbröder

Men innan det är det en god middag, hoppas vi, receptet hittade jag på matklubben.se och det är Himmelska grytan, kul att prova allas bra recept! Inte många vi ogillat hitills.

Till dessert blir det Banoffee pie, eller som vissa kallar det,  Banana Cream Pie …lägger ut recept om vi tycker det är gott…hehe. Finns nog lika många recept som personer som bakar dem! Jag testade att söka på nätet efter receptet och fick massor med träffar och olika fyllningar och bottnar…hehe.

Efter vi testat betygsätter jag givetvis receptet och lämnar kommentar till den som lagt ut receptet på Matklubben.

 

Massor med vänner som fyller år nu …hihi, idag är det Hasses tur! Grattis vännen, jag hoppas verkligen min pinglor ser till att skämma bort dig idag :P

Och så fyller Chris lillasyster Alexandra år idag! Jätte grattis till dig! Hoppas du med får en underbar dag!

Visst är hon söt i sin brors famn…

Nu tror jag att jag ska göra ett ryck, sen sätta en liten brasa och njuta i soffan med min bok… läser just nu Janet Evanovich 12:de bok: Skuggat byte. Älskar hennes böcker… lockar till mycket skratt!

 

Men nu, lite tvätt och fixande här hemma…sen ut innan regnet anländer!


Kommentarer
Postat av: Annika

På gott och ont när så många fyller år vid samma tid... kostar mycket :)



Hoppas allt är bra med er!

2009-09-27 @ 10:43:58
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: (Pinglans) Ann

Åh! Banoffee som är SÅ gott! Bland det mest himmelska som finns :-)

2009-09-27 @ 11:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0