Måndag igen...



Så var det måndag igen, oj vad tiden går fort.
Jag har i alla fall haft en lung och skön helg, lite fixande och pulande i trädgården men annars så skönt.
I går fixade jag ny meny för denna veckan, är så bra att kunna göra det på Matklubben, och ni som undrar över köksbilderna va det pga. ett inlägg där som dom fick hamna här *Ler*



Mån:   Kyckling i balsamsås och ljumen bönsallad
Tis:   Annica's supergoda köttbullar
Ons:   Maya's Korvstroganoff
Tor:   Tobbes krämiga rotfruktssoppa
Fre:   Kassler med smak av Medelhavet
Lör:   Chipslåda
Sön:   Höstbiffar med kantareller

Men nu är det dags att cykla till bussen strax, men först hänga lite tvätt!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja måndagar är väl härliga en ny vecka o se fram emot. Och jag ser att även du börjar veckan med tvätt som vi.

Matsedeln såg ju god ut eller kanske inte matsedeln men däremot rätterna. :)

2009-09-07 @ 07:21:54
Postat av: Anna

Godmorgon! blir avis på dom som kan fixa matlista, de håller aldrig hos oss. Jag har haft jobbhelg så nu ska jag njuta av min ledigehet, med o städa o fixa. Ha en bra dag! Kram

2009-09-07 @ 07:28:18
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0