Måndag.... seg, trött och dryg


Usch vaknade av att Chris väckte mig. 20 minuter för sent! Tyckte JAG, men har ju en timme på mig innan jag ska iväg.
Men jag vill upp tidigare... vet inte vad han tänkte... brukar alltid gå upp vid samma tid.
Konstiga är jag har inte hört klockan ringa, jag har inte hört att Chris gick upp... måste varit mer död än levande.
Usch jag måste ha mycket kaffe så jag vaknar och blir mig själv! Är så seg och dryg innan ett par muggar... speciellt idag!

Åhh i går började vi titta på serien True Blod, den är bra, men ändå dålig på något sätt... men man kan inte sluta titta... Gillar Alexander Skarsgård i den :P



Men nu är det dags att åka till jobbet, vi hörs och ses!
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Kicka

Har en kompis som e med där!!! Lise!! gick i skolan ihop me henne!! Tuff brud!! Kör hOJ!!

Kram

2009-09-14 @ 09:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0