Så trött

på att bli påhoppad av vissa att jag på något sätt skulle stoppa umgänget för min sambo med hans barn!

Har aldrig någonsin försökt stoppa hans umgänge med sina barn! Tvärtom! Alltid uppmuntrat det!
Tycker väldigt mycket om Chris barn...Alla fem!

Det började med att X-fruns dotter (från ett annat förhållande) skrev ett mail till mig där hon anklagade mig för att stoppa umgänget, jag svarade på alla hennes frågor , tösen är inget litet barn utan en smart intelligent tonåring, och hon skrev på ett väldigt vuxet och bra sätt! Men X-frun gick i taket och anklagade mig för att försöka vända hennes dotter mot henne! *suck*

Sen idag skrev Chris dotter till mig, att hon och hennes småsyskon bla. saknar sin pappa och jag svarade på hennes inlägg.
Nu får jag skit för jag svarade henne!

Läs inlägget här som jag svarade på det heter: 


Släkten är Värst! + Godtrogna ÖVERMOGNA brudar!!

Tanten som skriver där är Chris mammas moster! Snacka om att släkten är värst!
Så mitt inlägg Jag måste trollbinda folk...eller ska vi säga FÄ är bla. ett svar på det inlägget!


Som som ni såg i förra inläggets kommetarer skulle jag tänka på vad jag sa till dottern! Men då ska hon kanske göra det först själv! Jag är trött på att va den som får ta skiten! Hon kan sitta och skriva både det ena och det andra om både mig och sin X-man på sin blogg, men det tänker hon inte på att henns BARN läser! Hur är hon funtad?! Och på tantens blogg ska vi ju inte diskutera, hon anlagar mig för en massa med *Suck*
Skaffa er ett liv!

Jag skulle aldrig utsätta mina barn för detta som hon gör... svartmåla mina barns pappa...hur lågt kan man sjunka?
Visst kan man ha olika syn på saker och menings skiljaktigeter, men det ska inte gå ut över barnen!

Igår var det ett inlägg på xets sida med en massa anklagelser om att Chris varit otrogen för sådär 10 år sedan... med en tjej som enligt Christian han inte var "otrogen" med förrän det var SLUT men Xet... men då är man väl inte otrogen, mig veterligen. Och hade han nu varit det so what? Xet tog ju tillbaka honom..hennes beslut... det visar ju bara hur smart hon är.
Iofs har hon plockat bort det inlägget!
Och som om inte jag skiter i det? Han skulle aldrig vara otrogen mot mig!
Men så är vi väldigt olika jag och Xet... jag är vuxen!

Men jag/Vi har sparat varenda stavelse som är skrivet om mig, min familj och min sambo. Jag har mail, inlägg från min blogg, i mina gamla gästböcker osv.
Kan vara bra att ha någon regning dag!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Upp med hakan gumman. Ibland måste man bara klippa kontakten. Låt det inte äta upp dig inifrån. Det tjänar ingenting till att förklara och förklara för vad du än gör så kommer du troligtvis att få ta skulden för allt eftersom du har gjort dig "skyldig" till att vara "den nya". Vissa människor skyller allt på andra oavsett anledning. Omge dig med dem som tycker om dig och släng på locket för de som försöker sprida negativitet i DITT liv. Sköt om dig.

2009-09-20 @ 01:22:20
Postat av: Anonym

ignorera dom tycker jag

2009-09-20 @ 11:54:28
Postat av: Linda

Även detta inlägget tycks vara bortplockat, jag hittar det iaf inte!

Men jag tycker att det är mycket bra att du sparar på allt som skrivs om dig. Sen tror jag att du kan släppa det mellan varven.

En vacker dag kommer det att bli ett slut, det lovar jag :-)

Jättekramiz!

2009-09-20 @ 19:28:34
Postat av: Jo

Du vet att du kan anmäla dessa personerna va? Det kallas trakasserier och din sambo kan anmäla x-frun. Jag har läs här ett tag men aldrig kommeterat innan.

Aldrig varit med om någon så korkad människa som x- frun.

Hon ska hjälpa till med umgänget inte motverka det.

Och förstår hon inte att barnen kommer tycka illa om henne en vacker dag?

Jag ska i ärlighetens namn säga att jag tycker synd om henne att hon inte förstår bättre.

Men hon kommer vakna upp en dag.

Och vad har tanten med saken att göra. Din man och X frun måste reda upp det. Hade jag varit som din man så hade jag kontaktat en advokat!

2009-09-21 @ 10:43:47
URL: http://baraförmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0