Sköna söndag!



Hej hallo,
Så var det redan söndag…men iofs gör det ju inget ..man är ju ledig och kan njuta av dagen.

Räkningarna ska ju betalas! *suck* det är mindre kul!

Men biljetterna är bokade i alla fall till killarna ska bli så kul att dom kommer ner.

Jag har fått ledigt vecka 44 men inte Christian, än i alla fall… får väl se om han får något besked i veckan.

Thomas och Chris har precis käkat lite frallor, dom är nyss hemkomna från jakten, Thomas är kvar tills i morgon, sen bär det av hem till Danmark igen.

Men han kommer väl snart igen till sin Cissi :)


Ska försöka hinna sätta upp lite hyllor med idag.

Och fixa bort sista krukorna där ute, sen blir det att grilla lite… mums!

Trädgårdsmöblerna ska med plockas in och allt som är kvar där ute.. men inte mycket kvar nu!

Skulle haft soppa men när Thomas och Chris svängde inom Kvantum så blev Chris sugen på grillat så vi fick ändrade middags planer! Men inget mig emot, härligt väder än trots att det är lite grått.

 

I går var Marcus och Emily här, dom käkade middag med oss och dessert fick dom med… haha… Emily var helt salig :) Det var helt klart en dessert som föll henne i smaken.

Det blev mycket skratt, Emily gör alltid massa galna grejor :) Du är söt du gumman, vi älskar dig!

Kommer sakna dig massor nu när du och Marcus åker mer för att tillbringa 3 veckor med Sanna i Syd Afrika! Så härligt med Sannas arbetsgivares gästfrihet, Syd Afrikas jordbruksminister, Tina Joemat-Pettersson , hon verkar verkligen göra sitt yttersta för att ni ska trivas hos henne. Puss på dig gumman!

 
Tina Joemat-Pettersson 

Gillar hennes efternamn, hihi...en del är samma som mitt flicknamn ...Pettersson :)

Kommande vecka måste jag till stan och leta efter stövletter… hittat några jag gillar, men vill kika på fler innan jag bestämmer mig.

Behöver ett par svarta handskar med, hittade ett par jag gillade.

Så vi får väl se!

 

Men nu ska jag ha lite kaffe!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0