Sovmorgon & Stalkers



Så härligt med sovmorgon, vakande inte förrrän lite efter 7!
Chris och Thomas hade redan gett sig av! Dom skulle ut och jaga gäss.
Hörde inte ens när Chris steg upp...eller att hans klocka ringde, hihi.

Sen har jag fått en stalker på halsen! WOW säger jag bara inte vilken stalker som helst heller!
En Olyckan Stalker!
Hehe... tur han har humorn kvar i allt elände! NU vet jag varför Chris kallar honom olyckan!
Killen har ju max backflyt! Han kan ju inte bara snubbla och stuka foten, utan när han gör något så gör han det ordentligt.
Jag har hört otroliga berättelser om hans skador... Han har metall saker inopererat i kroppen och han har fått göra plastkirugi för att bli återställd (bla. i ansiktet)

Men jag tror detta tar priset, AJAJAJAJAJ!... gör ont bara jag tänker på det!
Tänk er själv någon hade täckt ett 2x2 meter hål i ett bjälklag med frigolit, nedanför stod en byggnadställning, Marcus blev spetsad och hängande genom ljumsken och bäckenbenet med 30 cm ställningspira... men värst måste va att bli hängde på utsidan av ställnigen fast genom ljumsken, och vara tvungen att häva sig själv upp med armarna för att komma loss... man måste nog ha ett ordentligt adrenalinpåslag så man kan klara det!... det lär nog ta ett tag innan de släpper ut honom från NUS!
Så nu är han något rastlös och kommer jaga livet av oss vanliga döingar...ASG!
Puss på dig Marcus och se till att bli riktigt bra så du kan komma till oss i Skåne snart igen!

Men nu är det dags för frukost.
Tjingelig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jisses, vilken otur! Men han verkar vara en otroligt stark människa. Hälsa Marcus att han får krya på sig från mig. Hoppas han har gott läkekött.

Kramiz :-)

2009-09-14 @ 13:56:37
Postat av: Annika

Ajajaj!

Hoppas han blir bättre snabbt!

2009-09-15 @ 12:56:54
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0