Solen strålar och jag med den!



Vilken underbar lördags morgon!
Solen strålar och jag med den! Känner mig så lycklig! Inte ont i ryggen eller höfterna, eller någon annanstans för en delen :) Väldigt sällan det händer! *Glad*
Fick kaffet severat av min älskling i morse...mys!
Nu har jag njutet av en lugn morgon och tänker sätta igång och fixa lite här... vad har vi på programmet då?

1. Kolla igenom och göra matlista för nästa vecka
2. Göra vid mina pärmar (köpt nya register och pärmar, lite trångt i de gamla)
3. Tvätta
4. Stryka
5. Baka kanelbullar
6. Laga lunch (hemmalagad Pizza idag)
7. Tömma krukor och fixa lite annat smått i trädgården.
8. Pedikyr & Manikyr
9. Laga middag (Lövbiff med sting)
10. Lördags mys med familjen.

Hehe... jag är tokig i postitlappar och komihåg och att göra  listor :P
Hihi.. på kontoret har jag alltid fullt med postitlappar men även listor... och här hemma funkar det med så...
Tror jag började med det som ganska ung, i alla fall när jag var en 9-10 år körde jag med mina listor...hihi.
Lite kul när man läser gamla dagböcker och hittar dem *Ler*
Men nu är det dags att sätta fart!
Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0