Thank god its friday



God morgon!
Vaknade sent idag, blev en snabb dusch kaffe och macka... lika trött ändå, undra om jag har en infektion på gång!
Har så ont i mitt öga, kan det va inflamation eller kanske en vagel? Ont gör det i alla fall!
Vill ju helst blunda, gör minst ont då... men inte så lätt...hihi.
Idag är det i alla fall äntligen fredag! Sååå skönt och sen är det kort vecka nästa... jobbar måndag till onsdag :)

Och idag är det fredags mys på jobbet! Nice!
Och sen fredags mys hemma, dvs, God mat och något trevligt att titta på ihop, och någon god dessert.
Natalie skulle lana, så jag vet inte om hon kommer hem.. vi får väl se :))
Men nu är det dags att ge sig!
Ha en trevlig fredag!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en bra fredag du med, själv är jag ledig men jag jobbar hela helgen :(. Men i kväll blir de god mat och alkoholfri dryck. Kram

2009-09-25 @ 06:41:34
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicka

Jap Äntligen freda o löfte om ganska fint väder!!

ska göra en pasta gratäng med kyckling färs!! såg väldigt gott ut,,, ska prova o sen lägga in på matklubben kanse??

Kramen i massor!!

Kaffet är klart om du vill ha,, bara plinga mig!

2009-09-25 @ 07:00:04
Postat av: Petra Lakso

Trevlig helg Maya!

Vad skönt med kort-vecka! Då är det lite bonus liksom. Hoppas bara att du får va frisk.

Visst är fredagen en riktig mys-kväll med god mat och dryck. Jag längtar alltid.



Hoppas vi kan ses framöver, skulle va så kul!

Jag tycker om att mötas öga för öga. Det känns mer riktigt och naturligt då, än bara här. Sån är jag, hehe... Tycker du är en toppen-tjej med sunt tänkande.

Ha en bra helg.

Kram på dig

2009-09-25 @ 16:05:22
Postat av: Maya

Anna:Går lika bra utan alkohol, jag älskar vatten och kaffe... är ju inte det som är viktigast, eller hur... utan att va tillsammans. :)

Kicka: Receptet inne?

Petra: Vi måste få till en träff du och jag och Kicka... Ni kan ju komma hit? Vi får prata vidare om detta.. kan bli så kul!

2009-09-26 @ 10:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0