På bättre ...


På bättre humör nu än när jag vaknade, fast oj vilken tid det tog idag innan man kom riktigt igång...jag var seg som en choklad doppad nallebjörn!
Men tyvätt är det så när jag sover längre än jag ska, eller om gud nåde jag råkar somna på dan..hua.. jag blir hemsk, trött och gnällig... det är bara att gå och dra täcket överhuvudet och sova för natten!

Kom på när jag jag klev av bussen på väg till jobbet att jag glömt ta fram kött jag skulle ha till middagen idag *Suck*
Så nu måste jag komma på någon annan mat snabbt... Natti är ett monster när hon är hungrig...hihihi. Hon är ju alltid SUGEN på något!  Tonåringar...hihi.

Kanske slänga ihop någon wok, det är gott och enkelt. Eller varför inte varma mackor... Mumsigt...och Se ett eller kanske flera avsnitt av True Blood :P



Ikväll måste jag köra igång en massa tvätt... undra var all tvätt kommer ifrån!?
Eller det kan vänta tills i morgon så blir det lite TV mys i kväll!
Tjingeling!






Kommentarer
Postat av: kICKA

ja du,, man kan verkligen undra vart all tvätt kommer ifrån!!! HATAR DET!! de va såå skönt när gubben o ja va själva!!tvättade 1 g i veckan!!

lite skillnad nu,, o man får tjata på dem o ta ner de för dem har aldrig nåt rent,,, JA OCH!?!? fniss,,,

Hoppas dagen e bra !! kramen"""

2009-09-15 @ 07:40:26
Postat av: Annika

Tvmys är väldigt underskattat, jag älskar att titta på serier och bara mysa!



Kram kram

2009-09-15 @ 12:58:27
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0