Kul lista :)



Som alla vet gillar jag roliga listor!

Här kommer en jag hittades hos Johanna :)

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Japp. Svårt fixa frissa och make up annars

Gnälla: Vem gör inte det?

Sova: Absolut, skönt ju!

Ha ångest: Nej, inte nu längre!

Skada dig själv med flit: Nej!

Drömma mardrömmar: Inte lika ofta nu!

Drömma sexdrömmar: Det händer!

Ta droger: Bara alkohol men det räknas kanske inte som drog?

Försöka vara annorlunda: Nej, men är annorlunda ändå :)

Klä dig i svart: Ofta

Gå i skolan: Avklarat!

Röka: Japp

Ha sex: Ohh..yes!

Ljuga: Nope

Hata folk: Nej, Hata är ett starkt ord! Men det finns gränsfall!

Lita på folk: Tyvärr ja, blivit sårad allt för många gånger!

VEM:

Saknar du: Min mamma. Massor

Vill du döda: Ingen

Rörde dig sist: Chris

Kysste mig sist: Chris

Vill du kittla: Natti, min lilla busfröka.

Kramade du sist: Chris

Vill du prata med: Em

Skrek du på sist: Natalie

Sårade dig sist: Natalie

Vill du bli galet full med: Chris

Gjort dig riktigt glad senast: Natalie

Fick du sms från senast: Emily

Ringde dig senast: Emily, om inte jobb räknas :)

Är vackrast på jorden: Mina barn

HAR DU:

För många vänner: Nej, några få utvalda.

Tvångstankar: Nej

Någon annan psykisk sjukdom: Nej

Någon fysisk sjukdom: Ja, har en ryggskada.

Någon skada: Ja, min rygg.

Färgat håret: Ofta :P

Brutit några ben: Nej

Några piercings: Japp 4 om de i öronen räknas.

Egen dator: Ja

Bra självförtroende: Japp

Kysst någon: Oh ja! Många gånger

Haft sex: Ja, många gånger

Köpt kondomer: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp, varje dag många gånger

Varit kär: Ja, är

Dumpat någon: Ja

Lämnat landet: Ja, det händer.

Tuttat eld på nån: Nej!

Gjort något olagligt: Ja

 

HUR:

Går du: Så ofta jag kan

Svarar du i telefon: ja det är Maya/ Mariann

Fördriver du tiden: Dator, böcker, matlagning, bakar , påtar i trädgården, umgås med vänner.

Mycket pengar har du: Aldrig tillräckligt

Tjänar du pengar: Japp

Ofta diskar du: Inte jag, men diskmaskinen, varje dag!

Ofta städar du: En gång i veckan typ

Ofta träffar du din familj: Inte så ofta som jag vill.

 

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är Något :)

På Gud: Nope

På rymdvarelser: Ja, why not?

Att folk tycker om dig: De jag umgås med tycker om mig, resten bryr jag mig inte om.

Att fiskar kan tänka: Klart de kan det!

Att du kommer leva länge: Man kan alltid hoppas!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul kul! :) hoppas du får en härlig lördag =)

2010-02-13 @ 12:01:29
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Hej där rolig lista det där...

ingen kommentar i min blog idag nu blir jag besviken :)

2010-02-13 @ 15:35:57
URL: http://kenrot.blogspot.com/
Postat av: Annika

Hahaha så kul!

Kramis!

2010-02-13 @ 19:02:44
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0