God morgon!

Idag har jag lite sovmorgon, möte på morgonen kan i bland vara skönt :)
Hade en helt underbar dag igår, ännu ett tack till alla er som gratulerade mig...oss :)
Funderat lite på vad jag ska hitta på till helgen men känner att det är lite många måste och kalas på söndag så det får väl bli det som prioriteras!
Ska i alla fall se till att få ordning på mina pärmar i kväll, med andra ord måste jag köpa register idag.
Hatar när man måste "blada" sig i genom allt för att hitta något!
Hur är ni, alla papper i ordningen och reda? eller en ända stor hög?
~
Torsdag blir det en runda till stan gissar jag på och inhandla några presenter till :)
Idag får vi nog shoppa lite mat innan vi ger oss av hemåt... hoppas Chris slipper jobba ute idag... haha! Aldrig sett honom så frusen!
~
Vad gör man annars en lillelördag?
Så lite så möjligt här! Bara måsten på programmet... typ, tvätt och disk!
Men det är väl samma som alla andra har skulle jag tro!
Men nu dusch och frukost!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kicka

Japp har ordning på mina papper!!! Hoppas du får en bra da!!! kramen,,, ska fika me svägerskan sen!!! KRAM!!!

2010-02-17 @ 07:28:16
Postat av: Annika

Papperna hos oss börjar hamna i ordning men det är ett par högar kvar!

Kramis

2010-02-17 @ 16:12:46
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0