Ajajaj...

Hello!
Här är det inget vidare både idag och igår har varit huvudvärksdagar...sååå drygt.
Hatar ha skallebank...tagit panodil, vilket inte hjälpte utan huvudvärken blev bara värre och värre...Så nu fick det bli Eeze, hoppas de kommer att hjälpa!
Vilat massor och legat och tittat på film på soffan.
Em ringde nyss och hon och Macce skulle ut och åka skidor :) Med andra ord var dom framme i Sälen.
Får hoppas dom har bra väder och kan njuta riktigt av sin ledighet.
Men nu ska jag återgå till att vila, har inte ork att sitta här.
Har fått mail med önskemål om drink recept så det kommer :)
Natti och Chris tittar på skräckis så jag ska lägga mig och läsa... ha det gott alla!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas huvudvärken försvinner bums!

Jag träffade henne för ca 3 år sedan när hon hade ett föredrag på Toddler i Åhus, var himla intressant!

2010-01-17 @ 22:31:51
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0