Så längesedan...

För ett tag sedan när jag och Chris var och handlade träffade jag någon jag säkert inte sett på en 8-10 år... en gammal kollega från affären.
Visade sig att Anne-Lene varit sjuk i bröstcancer men äntligen var frisk, Så glad att hon var ok, har tänkt mycket på henne genom årens lopp :)
Väldigt kul att prata med henne höra hur det var med hennes familj, våra barn är ju stora nu, och det visar sig att hon ska bli farmor :) Jätte kul!
Bara ett problem, glömde ta hennes telefonnummer när vi sa hejdå!
Denna tjej är en av de mest omtänksamma personer jag känner, och alltid glad och så rar.
Letade efter henne på Facebook och där hittat jag henne *Glad*
Nu kan vi hålla kontakten :)
Det finns ju säkert ett och annat att snacka om sedan vi jobbade ihop :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul när man hittar gamla vänner på facebook, har blivit vän med jobbarkompisar som man jobbade ihop med för 20 år sedan, tur att de finns :) Kram Anna

2010-01-28 @ 20:27:17
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Annika

Kul när man återfår kntakten med gamla vänner :)

Kramis

2010-01-28 @ 23:23:55
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Anne-Lene

Mycket har hänt i våra liv sedan vi jobbade ihop,både ont och gott,men det goda segrar alltid.kramisar till er alla.

2010-01-29 @ 11:11:19
Postat av: Petra

Hej Maya



Visst är det roligt att återse vänner som man inte mött på länge men ändå saknat och tänkt på emellanåt. Man blir så glad.



Jag har inte skrivit här på länge, vet inte vart dagarna tar vägen men det är väl så när man har "småbarn".



Vill iallafall önska dig en trevlig helg, hoppas du mår bättre.

Kram från Petra

2010-01-29 @ 11:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0