Japp, jag har överlevt!

Hej hopp!
Här är allt toppen, fredagen var kanon...Var inte alls vad jag trodde det skulle bli :) Så bilden är lite fel ...hahaha!
Hade ju hoppats på Laserdoom :P

12.30 Samling på kontoret

13.00 Lunch nere på Hotell Åhustrand, vi fick en underbar Sparrissoppa som förrätt och Wallenbergare med rödvinssås till huvudrätt.

14.00 Redovisning av strategisk plan (jobb)

14.30 Promenad vid havet, kan tala om att det var svin kallt!

15.00 Fika

15.15 Grupparbete efter den strategisk plan som vi gått igenom. (jobb)

16.00 Redovisning av grupparbete (jobb)

16.30 Aktivitet, vi lekte Ingenting är omöjligt! Skit kul! Kan meddela att mitt lag vann *Ler*

18.00 Avfärd mot Kristianstad

19.00 Middag på Restaurang Banken, jätte gott! (Jag åt lamm, mums!)

 

Efter det fortsatte några av oss till Harrys bar och tog ett par öl.

Vi hade en kanon trevlig kväll.

 

Gårdagen blev en mysdag, Läste ...har ju börjat på Dan Browns; Den förlorade symbolen, tittade på film (Imagine That) och kopplade bara av... Natalie övningskörde med, kul att det går framåt.

Idag blir det lite pill och plock och Chris ska köra iväg med lite skräp till Återvinningsstationen.

Får se om vi kikar på någon film ikväll med, kanske Into the Blue 2 om den finns inne, har ni sett den eller ettan?

 

Emily och Marcus kommer hem ikväll från Sälen, dom har haft det kanon bra!

Ända nackdelen är att vi blir utan bil igen...hihi... så det blir att Cykla och gå som vanligt!

Men det har ingen dött av!

 

Men nu kallar tvätten!

Tjingeling!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt och se att du överlevt, de blev visst en hel del jobb :)

Jag har min slappardag idag, var fullt upp igår innan gästerna kom. Ha en skön söndag! Kram Anna

2010-01-24 @ 14:00:10
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0