Recept jakt...

Sådär, nu har jag letat recept till resterande av denna vecka och kommande.
Hittat lite nya rätter att prova.
Så här kommer vår meny att se ut de närmaste dagarna.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Fredag: Medelhavsgratäng med fläskytterfilé
Lördag: Karibisk kycklinggryta
Söndag: Karrégryta med curry och äpple
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Måndag: Viltfärsbiffar med klyftpotatis och kall vitlökssås
Tisdag: Falukorvsgratäng
Onsdag: Pasta Tagliatelle
Torsdag: Annica's goda kasslerlåda
Fredag: Indisk kyckling
Lördag: Gudomlig köttfärspaj
Söndag: Stek, sås, grönsaker och kokt potatis
Tar gärna emot tips på rätter, vill ju ha varierande mat och det är inte lätt att hitta på olika goda saker, på vardagarna när man jobbar vill man ju inte att det ska ta för lång tid att tillaga.

Kommentarer
Postat av: Kicka

Låter Perfekt!!! du behöver inte ändra nåt,, just nu iallafall hehe ,, du lär byta ut nån dag iallfall,, hehe Känner dig hehe

2010-01-07 @ 08:38:30
Postat av: Ann

Premiärbeprövad igår - full poäng!



http://www.dn.se/mat-dryck/recept/salamigryta-1.573148

2010-01-07 @ 09:09:04
Postat av: Anneli

Sicka smarriga recept du fick jagat tag i!!! Blir det rester får du gärna skicka dom till mig :)

2010-01-07 @ 10:14:15
Postat av: Annika

Jag blir så imponerad över att du är så duktig och så organiserad när det gäller matlagning!

IMPONERANDE och menyn verkar supergod!



KRAMISAR

2010-01-07 @ 17:44:42
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Maya

Hihi, Kicka du känner mig alltför väl :P

Ann, får göra om det receptet en aning, men det kommer nog provas :)

Haha... Anneli, kom och hälsa på vet jag :)

Annika, du ger mig ångest... är jag så präktig...hahaha.Menyn ska bli spännande.

Men vet du, vi har verken bil eller körkort så vi MÅSTE va organiserade :P..vem vill cykla i 10 minus 4km för komplettera något man glömt?



2010-01-07 @ 22:30:35
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0