En jätte mysig nyårsafton

Vi hade en jätte mysig nyårsafton trots 10 minus, inte det roligaste när man ska smälla raketer.
Medan jag fixade maten så spelade de andra Buzz! Sen fick jag lite assistanse så jag med kunde spela :)
Vi åt förrätt (snittar med Ishavsröra, räkor & rom, men Mickis och Jasmine fick annat på sina) och där efter tittade vi på Grevinnan och betjänten innan huvudrätten serverades (Hasselbackspotatis, Filé med vitlöks & champinjonstäcke, Mickis & Jasmine som inte gillar svamp fick bara vitlökstäcke, blandsallad och lite andra grönsaker till tjejerna.)
Sen blev det mer Buzzspelande och snacks & dricka!
Sen närmade klockan sig äntligen 00,00 och vi alla klädde oss och gick ut.
Vi skålade i skumpa och önskade alla ett kanon 2010! Det smälldes raketer och sen blev det att gå in och värma oss igen.
Mickis och jag fixade desserten som vi åt när vi kom in, det blev en succé, Solgul Pannacotta!
Vi kom i säng vi 2,30 och jag var helt slut!
Nu har vi precis ätit brunch och alla slappar och tittar på tv eller datorn.

Kommentarer
Postat av: Annika

Underbart!

Hoppas att år 2010 blir perfekt!!!

(Du hade rätt med Racletten)!

2010-01-01 @ 15:24:02
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Eva

Önskar er alla en god fortsättning på året!

Kram Eva

2010-01-01 @ 23:11:55
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men ta bort profilbilden på Jasmine! Elaka häxa!

2010-01-06 @ 13:21:14
Postat av: Maya

Elaka HÄXA??? Undra vem som är elak, Jasmine är Jätte söt vare sig du tycker det eller ej, vem du nu än är Anonym!

2010-01-06 @ 13:43:58
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0