God Natt

Blir bara en liten snabb blogg ikväll...för att säga God Natt!
Har fixat och donat lite i dag... det snöar här än! Jag är faktiskt imponerad... snö i Skåne i långa banor.
Vad helgen bjuder på vet jag faktiskt inte, för en gång skull har vi inga planer.
Så vem vet vi kanske kan bara va jag, Chris och Natti och mysa. Om nu Natti är hemma vill säga.
Kanske någon skön promenad längs stranden, blev inte mycket av den varan när vi haft huset fullt här.
Men i morgon är det dags att jobba, utbildning! Och det är fredags mys! Gäller ju starta lite försiktigt. *Ler*
Sen är man ju ledig helgen :)
Ha en underbar natt, för det ska jag ha... bara en sån sak att borra ner mig långt under duntäcket så bara näsan sticker upp. Det är myyyys!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Kicka

Har problem ida kommer inte in på msn,, hotmail ingenting!!! Kommer bara in hos dig hmmmm blir toooki!!! Kram iallafall o ha en trevlig helg!!!!

2010-01-08 @ 07:48:58
Postat av: Annika

Ni borde kika ner till stranden och se hur mycket is det ligger där!

2010-01-09 @ 14:46:43
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0