Kan bara hålla med...

Annika att den filmen var riktigt hemsk... inget för mig, The Girl Next Door. från 2007
Jag är inte förtjust i den typen av filmer!
Men kan oftast inte sluta titta när jag börjat.
Sen måste jag ju Gratulera en annan Annika... Jätte grattis till utmärkelsen Årets Blogg!
Ni kan kika in här så hittar ni den!
Annars har det bara varit jobb, shopping (köpte Julgardiner och en duk på rea :P...haha) Sen hem och då va det som vanligt matlagning och tvätt... nu är jag ganska slut och ska slänga mig en runda på soffan.
Ha en skön kväll!
Tjingeling
Bilderna är precis som innan från 

Kommentarer
Postat av: mamma millan

GOTT NYTT 2010!!

Hoppas du haft det härligt under helgerna!!

har inte sett den filmen!

2010 vintervita kramar till dig

~~Mamma ♥ Millan~~

2010-01-12 @ 01:16:22
URL: http://mammamillan4.blogspot.com
Postat av: Annika

Tack så jättemycket Maya, gud så gulligt av dig!

Massor av kramar!

2010-01-12 @ 12:51:17
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0