Ny dag nya utmaningar!

En ny dag... vad har man att förvänta av den? Frågan är hur mycket hinner man idag innan man är helt slut... hihi.
Tycker kvällarna går så fort, man är hemma vid 17-18 tiden sen när man fixat middag osv. så är klockan redan åtta...kanske tom. nio.
En runda vid datorn, kolla blogg, chatta med vänner, ringa något samtal sen vips så är klockan långt förbi läggdags...
Vad gör ni på kvällen, är det tv som gäller? Följer ni några serier eller andra program.
Jag är ju snudd på allergisk mot dokusåpor... eller man kanske ska döpa om de till sopor!
Finns kanske något jag kan titta på i nödfall, men helst inte! Har väldigt svårt för den typen av tv.
Men sån är jag :P
Nejhopp...frukost och dags att jobba!
Tjingeling
Dom söta bilderna är även idag från 

Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon! De är mycket data när jag kommer hem, har haft en tid att kl.21 ska den vara avstängd, men nu slutar ju jag kl.21 så vi får se om man har lust och öppna datan då.

Jag följer inga serier just nu, DHW har ju uppehåll. Men "Spårlöst försvunnen","lets Dance" och " I en annan del av Köping" måste man följa nu, ojjj de blev många :)

Ha en bra dag! Kram Anna

2010-01-12 @ 07:22:24
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Kicka

tittar in kul att ni gillade karre grytan!! Den e mumzig!!! ska göra ungefär samma ida tror ja fast me falikorv!! funkar de me!!! Kramen

2010-01-12 @ 09:16:54
Postat av: Annika

På kvällarna brukar vi titta på tv-serier men inte på tv utan som vi har på dvd eller annat.

Ibland spela vi ps3 också. Vi försöker att ha lite kvalitetstid på kvällarna!

Kramis

2010-01-12 @ 12:53:22
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Annika

MAYA du är BÄST!

Dina kommentarer är så himla gulliga!

2010-01-12 @ 20:49:38
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0