Tomt

Nu har Andreas och tjejerna åkt, vad tyst och tomt det blev.
Jag hoppas vägarna är fina så dom får en skön resa hem.
Här är svinkallt 13 minus för vara exakt, jag hoppas det blir lite mildare, men det verkar inte så.
Natti sover än, och hon får sova tills hon vaknar, snart börjar allvaret igen.
I dag blir det nog inte många knop... massor med tvätt att ta hand om men annars inget speciellt.
Funderar på att pälsa på mig och ta en promenad längs stranden.
Är ju väldigt vackert med kalla hav!
Men nu ska jag äta lite frukost!
Ha en skön söndag!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vi ska också ta en promenad på stranden tror jag!

2010-01-03 @ 13:41:55
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Kicka

Det är Kallt!! HUUUANAMI!!! Hoppas du njuter av promenaden!! Kramen!!

2010-01-03 @ 14:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0