Vilken dag!

Idag har det verkligen varit full rulle...hahaha! Ni som vet vad jag jobbar med vet att det är rullar vi skickar.. *Ler*
Kika in på www.nonwoven.se
Och efter som mitt jobb till stor del går ut på att fixa iväg allt gods på nonwoven så är det verkligen FULL RULLE!
Har hunnit med massor på jobbet och kände mig så nöjd. Vi har lite nya programvaror så det tar ju lite tid att få struktur på allt, men samtidigt är det spännande och en utmaning!
Jag stortrivs på mitt jobb...eller man kanske ska säga mina jobb :) för jag jobbar ju även för Scandgarden :)
www.scandgarden.se www.lusthus.se där ser ni lite vad vi hittar på med mer :) Har ju fått lite frågor om vad jag jobbar med ... men ibland kan det va svårt att ge en arbetsbeskrivning för på Scandgarden är det allt från inköp, frakter, fakturering och försäljning. På nonwoven; frakter, fakturering, fakturakontroll... ja ni vet...kontors nisse jobb :P
En kollega fyller 50år på fredag men då har han flytt fältet så vi firade honom lite i förskott med :)
Grattis ännu en gång Thomas!
Och sen sak som stör mig... Det SNÖAR! Fyyy usch tvi! Jag är sååå trött på detta.
Har ni fått mycket snö?
Hoppas man kan ta sig till jobbet i morgon bara ...känns inte tryggt att veta att det blåser och snöar just nu i skrivande stund.
Bäst att komma i säng snart och gå upp lite tidigare än vanligt... okristlig tid iofs... innan 5 :S
Sen tycker Annica att jag ska sluta lägga in andras recept här... jag lägger in recept som jag kan rekomendera och som jag tycker är värda att dela med mig av!
För den som vill så finns mina recept på  ni hittar mig här! Jag har runt 160-170 egenhändigt ihop knåpade recept där... välkomna in och testa!
Medlemskapet är gratis :)
Många av recepten som finns på matklubben är från andra sajter, tidningar typ Buffe mm.
Men det tycker jag inte har någon betydelse, huvudsaken är att det är goda recept :)
Alla mina recept är tillagade innan de är upplagda, mina är iofs inte från tidningar utan egna... men även som man fått genom åren från släkt, vänner och bekanta!
Jag tror även mina till 90% har bilder.... ibland har jag glömt att plåta dem men det händer inte så ofta.
Men nu har jag en date med först Dan Brown och sen John Blund :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack. :)

Det var faktiskt jättegott! :) Jag tänkte lägga in receptet på matklubben sen. :) För det finns inte där.

Jag kan säga till när jag gjort det om du vill? :)

2010-01-27 @ 23:43:32
URL: http://lesanglotdesanges.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vad roligt! Kul att du hittade tillbaka! :)



Vad hade ni för ras? :)

Jag älskar alla djur och fotar dem mer än gärna. Det är många som får stå modell för mig och oftast har ägarna inga som helst invändningar. :)



Då ska jag säga till dig när jag lagt in det. Tänkte göra det imorgon. :)



Natti natt och sov så gott Maya. :)



/Jonna

2010-01-27 @ 23:49:21
URL: http://lesanglotdesanges.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jisses så söt hon var! :)

Usch, jag beklagar verkligen... Det är så svårt att ta bort sin bästa vän... Även om man gör det för att de inte ska lida. Men det gör ju fan så ont ändå.

2010-01-28 @ 01:47:16
URL: http://lesanglotdesanges.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahaha tur att du skrev Annica och inte Annika för jag blev förvånad där!

Kramis

2010-01-28 @ 12:15:12
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0