Äntligen!



Underbara fredag!
Ännu en arbetsvecka har sprungit förbi en.
Men gud vad härligt det ska bli att hålla helg!
Jag tänker fixa litei mina skåp och låder, känns som perfekt jobb för en helg.
Sen blir det säkert någon härlig promenad.
Ikväll tänkte jag göra fläskytterfilé med kantarellsås och klyftpotatis.
Älskar hemmalagade klyftpotatis!
Kanske ett eller två glas vin till det, eller öl.

Chris skulle fixa något gott till filmen ikväll.
Kommer bli en riktigt skön kväll tror jag :)

Ha så gott alla!
Tjingeling!
~


Kommentarer
Postat av: Anya

Brukar med göra Klyftpotatis, vad har du på dina?

Mysig bloog! Och kul tävling, får kila dit sen, roligt att vi utan blogg med kan vara med :O)

Ha en fin fin helg!

Kram Anya

2010-03-19 @ 13:18:10
Postat av: Annika

Underbart med helg!

Ska börja med middagen nu, dock inget avancerat!

Massor av kramisar!

2010-03-19 @ 15:12:31
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Eva

Önskar er en jätteskön helg!

Kram Eva

2010-03-19 @ 16:43:37
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0