Min älskade mamma

~
Skulle fyllt 87 år idag om hon levt, men hon dog för snart 10 år sedan!
Det går inte en dag som jag inte saknar henne!
Hon var den mest underbara person man kan tänka sig!
Hon blev hastigt sjuk och från den dag vi fick reda på att hon hade cancer tog det inte många veckor  tills hon avled, alldeles för snabbt, alldeles för tidigt!
~
Mamma du är i mitt hjärta, i mina tankar, du är överallt!
Du var den finaste person jag känt, den mest omtänksamma och givmilda.
Vi har aldrig haft mycket med det du hade det delade du med dig av!
Du var alltid hjälpsam! Även om du inte hade ork och var trött så fanns du där, bara ett samtal bort med tröstande ord!
Tack älskade mamma för allt! Jag saknar dig!
~
¨
Älskar dig för Evigt!
Din dotter Mariann.


Kommentarer
Postat av: Annika

Så vackert skrivet!

Massor av kramar från oss på Paradisvägen!

2010-03-14 @ 18:18:11
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Kicki mamma/moster

Fina ord...kram!

2010-03-14 @ 19:38:50
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com
Postat av: Eva

Mmm, där föll en tår.



Kram till dig

Eva

2010-03-14 @ 20:50:36
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com
Postat av: Marie Charlotte Gren

Kära Mariann,

Det måste ha varit en otrolig chock för er att bara på ngra veckor från vetskap till hon var borta.

Min mor var sjuk i cancer med diagnos aug-05 och dog 090729. Inte för att man på ngt vis kan ta ut sorgen i förskott men det blir ej lika chockartat som för er för hoppet är det sista som överger en. Sjukdom tar ej hänsyn till ålder.

Själv försöker jag tänka att mor fick i alla fall uppleva fram till barnbarn. Bytte av benmärg julen-05, då hon pendlade mellan liv och död. Försöker tänka att hon fick åtminstone 2007 0ch 2008 som drägliga år, då proverna var ok vid varje kontroll.

Tänker på Dig, vännen.

Stor Kram,

MC

2010-03-15 @ 07:28:01
Postat av: Maya

Tack snälla ni, det går inte en dag som jag inte tänker på henne, hon finns här...även om hon är borta.

2010-03-15 @ 07:31:12
Postat av: Petroneeella

Känner med dej, ge inte upp, be strong...

Hon finns vid dej och är hos dig när du mest behöver henne <3

Mvh Petronella

2010-03-18 @ 17:13:18
URL: http://petroneeella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0