Onsdag redan!

Vet inte om den är så god, men uppe är jag och morgon är det!
Snart dags att jobba ... inte för att jag känner alls för det utan för man måste!
Hade hellre krupit ner i sängen igen och vilat!
Men det går ju inte! Man har ett ansvar gentemot sina kolleger och sitt jobb!
Vet att det finns personer som blir hemma så fort de känner sig de minsta krassliga men jag är definitivt inte en av dem!
Sin sak när man har små barn och måste va hemma, glad att den tiden är över :)
Glömmer inte vattkoppor som avlöstes av följdsjukdomar och jag klättrade nästan på väggarna eftersom tjejerna fick det efter varann och inte samtidigt! *suck*
Men nu är det dags för lite frukost! Ha en fin fin dag alla!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha en riktigt fin dag du också... eller NI!

Kramisar

2010-03-10 @ 11:47:14
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: angelica

här vabbas det för fullt....

2010-03-10 @ 18:53:45
Postat av: Anna

Hoppas din dag har varit bra, hoppas du har mindre ont snart. Godnatt! Kram Anna

2010-03-10 @ 21:02:58
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0