Skönt med lördag!

Hej hopp!
Är så skönt att vara ledig, sovmorgon ända till halv åtta...nice :)
Sen kom Em och hämtade mig och vi körde på loppis.
Älskar loppisar där man kan hitta bra saker till en billig peng!
Brukar ni handla på loppis, myrorna eller likande.
När jag bodde i Malmö var man ofta på myrorna, dels för lämna in saker man tröttnat på och dels shoppa nytt!
Chris kom nyss hem, han har varit och hjälp Carina att flytta!
Så nu får vi passa på att önska Janne och Carina lycka till med sambo livet!
Nu ska jag sätta fyr till Natalie i hennes kamin, för hon kommer snart hem och det är ju nice om det är varmt om mysigt!
Och snart är det dags att fixa lite god mat, Rådjursfilé, kantareller, potatis och pepparsås. Mums!
Ha en härlig lördag!
Tjingeling!
~

Kommentarer
Postat av: Kicki mamma/moster

Gick mycket på auktioner förr, då hade jag och min man en butik! Nu har jag massor med grejer jag måste bli av med innan jag köper nytt...men kommer inte till skott!

Låter smarrigt med rådjur..men inte svampen:( Trevlig kväll! hoppas du känner dig bättre:) Kram

2010-03-06 @ 17:56:37
URL: http://kristiinamedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0